Radmer Arbodienst is in 2021 opgericht vanuit jarenlange ervaring in ziekteverzuimbegeleiding. Wij zijn een gecertificeerde arbodienst die werkgevers ondersteunt bij wettelijke kerntaken. Onze naam, Radmer – Germaans voor wijze raadgever – weerspiegelt onze missie: objectief en deskundig adviseren bij verzuim, inzetbaarheid en gezondheid op de werkvloer.
Radmer Arbodienst conformeert zich aan de certificering van de SBCA. Dat betekent dit dat wij voldoen aan strenge kwaliteitseisen zoals vastgelegd in de Arbowet en het Certificatieschema Arbodiensten, inclusief ISO 9001 en aanvullende eisen op het gebied van privacy, informatiebeveiliging en inzet van gecertificeerde kerndeskundigen. Vanwege een wijziging in onze organisatiestructuur werken wij momenteel onder een reeds behaalde certificering via onze huidige partner. Parallel hieraan zijn wij vergevorderd met het traject voor onze toekomstige certificering. Zo waarborgen wij met ons vaste team continuïteit én kwaliteit, nu én in de toekomst.
Bij Radmer Arbodienst werken we met korte lijnen, vaste contactpersonen en een breed netwerk aan specialisten. Van casemanagers tot bedrijfsartsen en van arbeidsdeskundigen tot loopbaancoaches: wij zetten precies in wat nodig is. Onze aanpak is:
Radmer helpt mensen en organisaties verder door verzuim professioneel, mensgericht en resultaatgericht aan te pakken.
Verzuimbegeleiding is geen papieren proces, maar mensenwerk. Daarom werken wij met deskundige professionals die naast mensen staan – niet tegenover hen. Door duidelijke communicatie en daadkrachtige begeleiding realiseren wij duurzame oplossingen.
Wij staan voor je klaar met praktische oplossingen, persoonlijk contact en onafhankelijk advies. Ontdek wat Radmer voor jouw organisatie kan betekenen.